måndag 6 februari 2012

17:14

Jag har nyss tänt lite ljus. Väldigt mörkt här i köket, orkar inte tända fler lampor. Tänker att ljus är mysigare. Älskling ligger i sängen och spelar wordfeud och jag sitter här och kollar vimmelbloggar och annat egentligen tråkigt tidsfördriv. Antar att det är såhär det är att jobba, man är lite rastlös emellanåt när man är ledig och inte har något att städa eller baka eller vad det nu kan vara som jag redan gjort klart idag...Då får man ta till kändisskvallret, det funkar alltid på rastlösa hjärnor.

Ikväll ska vi äta köttfärssås och spaghetti till middag som älskling ska laga. Jättesmarrigt blir det nog! Det blir mat till halv åtta hos mig som den här veckan är i Linkan, ska bli skoj att se om det är någon med som man känner igen. Sen börjar det visst någon ny svensk komediserie på ettan kl 21 som vi ska se om den är något att ha. Också det tidsfördriv, men det är inte ofta vi vill se samma program på tv, jag och älskling, så det är bäst att passa på när vi kan krypa upp i soffan samtidigt.

Annars har inte så mycket hänt idag, mitt examensbevis har tydligen kommit så jag ska gå och hämta det på posten imorgon:)

1 kommentar:

emma sa...

cooolt! :)