måndag 27 februari 2012

13:31

Jaha, då blir det ett veterinärsbesök idag igen. Tur att jag nyss fick in 1400 kr för min gamla dator när jag sålde den, man vet aldrig vad det kan komma att kosta hos veterinären sådär..Alfons är nämligen fortfarande blodig i rumpan när han varit på toaletten (lådan) och vi har nu haft dietfoder i två veckor utan helt bra resultat och idag när jag ringde till veterinären så ville de att vi skulle komma in igen, så idag kl halv fyra är det dags. Stackars Alfons, tur att han inte vet om så mycket själv..

Just nu sitter jag här och ska ta en kaffe efter lunchen. Såg Berg flyttar in hos Niklas Strömstedt medan jag åt, det var kul. Hade ju tv4play premium en månad för att kunna se en programserie om prinsessor och prinsessor och så glömde jag säga upp abonnemanget så nu är det förlängt en månad, så det är bäst att passa på att kolla nu, på allt jag kommer på.

Men tänk på Alfons nu i eftermiddag så hoppas vi att allt går bra:)