onsdag 15 februari 2012

14:38

Jaha ni, igår fyllde jag år, men då hade jag inte tid att skriva här. Fullt upp hela dagen. Jobbade över til fyra på grund av personalmöte, guuuud så övervuxet det där lät;) Men iallafall. Jag slutade då, åkte hem vid halv fem efter att jag stannat på ett konditori på stan och köpt vaniljhjärtan som vi skulle ha till fikat på kvällen. Goda!
Vid halv sex tog vi drink, det vill säga: sådana är pinnar man kan dippa saker i (vet inte vad de heter nu) med avokadodipp till, egen hemgjord guaccamole med citron, vitlök och kryddor, mumma! Vi drack dock inte drink till detta utan vatten. Jag fick då min fina present, i form av en ljusrosa blus jag önskat mig från Boomerang, av älskling. Det är inte den rödrosa med vita detaljer som jag lade upp här på bloggen för inte så länge sen, utan en annan som jag hittat sedan länge. Den fick jag och ett fint kort! Jag fick kort på posten från mamma o hennes man plus två trisslotter (ingen vinst) och även kort från mormor och morfar och farmor och farfar:) Älskling hade också ett kort till presenten jag fick, jättefint! Tidigare, nämligen bestämt i måndags, när vi var ute och åt på restaurang med Emma och Simon för att fira både mig och Emma så fick jag presentkort på Åhlens av dem, jättebra:) Har nämligen hittat ett par fina svarta handskar där som jag nog ska köpa för det! Tack Emma och Simon!
Till varmrätt åt vi sedan fläskfilégryta med råstekt potatis till, mumma! Älskling hade gjort så gott! Vi vilade sen lite innan vi skulle se film. Vi såg någon halvrolig film med Julia Roberts och Tom Hanks, helt okej nöje iallafall. Jag fick då ännu fler presenter, tidningar, skvaller och en korsordstidning (penschis som jag är) och noblesschoklad, mums! En väldigt lyckad födelsedag med andra ord. Mamma, Beas mamma och farmor & farfar ringde också tidigare under kvällen och gratulerade, mysigt!
Hoppas att ni andra hade en lyckad och härlig alla hjärtans dag!
Puss på er!

1 kommentar:

emma sa...

Myspys :)