måndag 27 februari 2012

20:35

Jag tänkte se Oscarsgalans sammandrag ikväll, problemet är att jag är jättetrött och programmet börjar inte förrän fem i elva och slutar ett, jajo tjena att jag orkar det...är sjukt trött redan nu!!
Älskling också, blir nog en tidig kväll för oss båda, kan jag tänka mig:) Vi blev helt enkelt jättetrötta efter pizzan vi åt till middag. Alfons är också helt död, bara ligger där och sover som en galning, han är en riktig livsnjutare allt:)

Imorgon ska jag få ordning på lite saker, skicka in personbevis samt en kopia på examensbeviset och skicka till Socialtjänsten, så att de kan skicka tillbaka en sjuksköterskelegitimation till mig, jipppiiii! Sen ska jag nog dammsuga lite, gosa med Alfons, läsa DV och ha det gött, helt enkelt.
Sen på onsdag blire jobb igen!
Älskling har praktik hela dagen imorgon så det lär ju bli långtråkigt för min del, men chans till vila!
I helgen kommer förhoppningsvis Therese & Stoffe hit och sover över från fredag till lördag, det blir mys! Ha det gott och bara ta det lugnt tillsammans, thats the thing!

Inga kommentarer: