söndag 26 februari 2012

16:33

Sitter här med ett glas champagne, eller nej....sitter här med ett glas champagnecreme- te och funderar på vad jag ska hitta på. Om ungefär två timmar ska här lagas middag, så det är ju ett tag kvar.
Kanske ska läsa lite i min bok som jag håller på med, av Kajsa Ingemarsson. Eller så blir det att läsa lite DV, kom ett nytt nummer nu i veckan. Älskling är snäll och lägger ut min dator på Blocket nu, ska försöka sälja den för 1500 iallafall, det borde jag kunna få för den. Köpte den för 5 tusen för typ två år sedan, men den har fungerat felfritt sedan dess och man får med dataväska och allt, jag har behandlat min dator väl så det borde den väl vara värd också. Skönt att jag får in lite extra pengar också nu när jag precis köpt en Mac, som ju inte var billig som ni förstår.
Cash is king så att säga!

Ja nu ska jag fortsätta sippa ur mitt glas med champagne(te). Hejs!

Inga kommentarer: