onsdag 8 februari 2012

11:25

Jaha ni, snart dags för mig att göra mig iordning, sminka mig och äta lunch. Klockan tjugo i ett ska jag åka till jobbet. Sen jobbar jag till halv tio ikväll..
Imorgon jobbar jag dag o sen på fredag börjar jag kl nio på kvällen för att då gå natt till lördag morgon..lördag sover jag ju med andra ord, men kanske bara fram till ett eller så, vill vara uppe sen o göra något av helgen. Ledig söndag sen helt och sen kör jag på med inskolningsvecka nr 3 och då jobb mån till tors innan det äntligen blir långhelg ledigt med fre lör och söndag. Den helgen kommer både Beas föräldrar hit (och sover hos oss från lördag till söndag) och mamma och hennes man (och sover på hotell samma natt). Det blir födelsedagsfika för mig och kanske lunch på stan och sen mysmiddag här hemma hos oss på kvällen med Beas föräldrar:)

Imorgon efter jobbet ska jag ta en sväng på stan och leta efter jobbskor igen, måste hitta några bra. Några som inte är så varma, fattar inte folk som går runt i jympadojor hela dagarna, svettigt!!!

Nu: lunch (för tidigt tycker jag egentligen)
Puss på er

Inga kommentarer: