tisdag 21 februari 2012

11:42

Jaha ni, sitter och förbereder mig för jobb. Börjar kl halv två så jag ska snart äta lunch och sen gå till bussen. Har köpt månadskort på bussen nu, det är skönt, blir billigt att åka då även när man inte åker till jobbet.

På torsdag har jag min enda lediga dag och då ska jag göra följande:
- Boka biljetter till en Kent- konsert i Stockholm i augusti
- Gå på bokrean på stan:)
- Beställa min Sjuksköterskelegitimation på Socialstyrelsen, eftersom att Examensbeviset kom förra veckan:)

Ja det är väl det, och kanske äta en semla (eftersom att jag jobbar ikväll och inte hinner fira semledagen som alla andra). Dessutom har vi fikat mycket i helgen när både mina och Beas föräldrar varit här.
Ikväll jobbar jag som sagt, och imorgon bitti också. Sen är jag ledig onsdag kväll också och då ska vi gå på quiz på Harrys, tjäna ihop lite mer pengar till vår kommande middag där, blir mysigt:)
Men nu ska här värmas fetaostbiffar och fixa ihop en liten sallad till lunch.
Puss

Inga kommentarer: