söndag 29 januari 2012

22:14

Idag har varit en riktigt härlig dag:) Jag har gått två promenader på nästan en hel timme var, jättskönt! Jag har haft en skön hemmadag med att läsa tidningar, se lite tv och haft det allmänt lugnt och skönt. På kvällen gick vi en promenad innan vi gick till pizzerian här i Ryd för att beställa mat, smaskens:) Kycklingpizza med kyckling (förstås) och fetaost på, mums! Vi åt och såg ett avsnitt av Så mycket bättre på tv4 play som vi missat. Sen har vi suttit i vardagsrummet resten av kvällen, jag vid datorn och tittat på tv och Bea har spelat tv-spel. Mysigt att sitta tillsammans fast man gör grejer var och en för sig.
Nu ska jag tvätta av mig sminket, ta på mig något skönare och sätta mig i sängen och läsa en tidning innan det är dags att sova. Imorgon ska jag upp klockan sju, åka till sjukhuset runt klockan nio och börjar klockan tio, min första dag på jobbet. Skoj men nervöst!

Hoppas ni får en lika intressant dag som mig imorgon, natti natti!

Inga kommentarer: