torsdag 8 oktober 2009

07:28

Eoch vad i herrans namn gör jag nu här klockan tidigt på morgonen och skriver undrar ni. Jo såhär var det, jag gick motsträvigt (viktigt att förtydliga) upp imorse klockan kvart i sex ungefär, åt frukost och gjorde mig iordning. Cyklar till skolan, låser min cykel, går över vägen och hämtar en Extra-tidning, tar upp min mobil, där står det: Jag kommer inte nu på morgonen, skippar färdighetsträningen, måste plugga till basgruppen i eftermiddag, ses då istället!" Eh, jahaaa! tänkte jag, saken var alltså den att jag och en klassis hade bestämt att träffas idag och öva på färdighetsträningar på förmiddagen, typ blodprover o sånt. Vi skulle alltså göra detta mellan klockan åtta och tolv, men så sa alltså min klassis att hon inte kunde komma. Så där stod jag vid skolan, redo att åka iväg, det var alltså bara att sätta sig på cykeln och cykla hem igen. Och nu sitter jag här, lite trött, men ändå för påklädd, pigg och iordninggjord för att krypa tillbaka i sängen. Bea sover sött, det är hon värd. Hon ska inte vara i skolan för en halv elva, jag börjar inte förrän klockan ett, lite senare än klockan åtta, alltså..
Om man bara hade fått veta det igår kväll, ja då hade jag ju kunnat sova länge, men men, gjort är gjort och nu är jag iallafall uppe i tid.
Ska nog läsa lite aftonbladet.se nu, återkommer ikväll.
Ni får ju inte glömma att jag och Bea ska titta på en lägenhet ikväll, en tvåa i Ryd, ska bli roligt, hoppas verkligen på att den är fin. Vi vill flytta:)

Inga kommentarer: