lördag 10 oktober 2009

17:33

idag har jag och Bea varit på stan, tanken var att vi skulle gå på stan, äta kinamat lunchbuffé och sedan cykla till Öb och handla lite nödvändiga saker. Vi gick på stan, köpte några böcker var för typ 5 kr styck på Röda korset och någon annan sådan där Välgörenhetsaffär, mycket roligt:) Bea köpte en fin t-shirt på Stadium, jag provade byxor men som jag inte köpte. Hehe. Jag köpte istället en nässpray och ett rosa band på apoteket. Kul kul. När vi var lite väl hungriga gick vi till Kina-restaurangen och åt, det var buffé så man fick äta vilket man ville av den och hur mycket man ville, asgott! Anledningen till att jag skrev tanken var...i början av inlägget är att vi gjorde mycket utav det vi skulle idag men inte ALLT. Efter kinamaten och allt gåpåstanandet var vi så trötta och mätta att vi helt enkelt inte orkade cykla till ÖB, det fick bli till att cykla hem och dricka kaffe istället.

Nu försöker jag få någon ordning på alla tankar i huvudet vad gäller får hygienrapport som ska vara klar nästa fredag, jag ska skriva något vettigt om herpes till en bakgrund samt hitta en bra artikel att använda i resultatet av vår rapport. Hell yeah vad kul, eller nej inte direkt men jag ska göra mitt bästa. Ikväll blir det kassler i cremefraiche-sås med ris till, gott:) men just nu känns fortfarande Kina-maten i magen så det blir sen middag, helt ok.
Puss

Inga kommentarer: