fredag 30 oktober 2009

12:22

Fredag, jag har gjort min tenta, halv åtta var jag alltså i Norrköping idag, känns skönt att det är över nu. Efter skolan åkte jag med tåget till Linkan igen, gick upp till en frisör och beställde tid som lyckligtvis hade tid åt mig redan i eftermiddag. Det blir skönt, sen ska jag nog färga håret i helgen också, köpa hårfärg nu när jag ändå är på stan:) Bea ska följa med ner på stan så ska vi köpa färgpatroner till vår skrivare, det blir inte billigt antagligen, men visst, det är nödvändigt.
Ikväll ska vi kanske på fest hos Karolina och Emelie i Ryd, men vi får se, vi är lite trötta och småsjuka här hemma, så vi får se helt enkelt. Haha, det känns som att Ben&Jerrys framför Idol också är ganska så lockande måste jag ju säga, höhö. Men vi får som sagt se, jag kanske blir på värsta partyhumöret när jag har blivit fin i håret, man vet aldrig. Nu ska jag kolla lite i andras bloggar, sen ska jag vara duktig och läsa lite om diabetes som vi har nästa vecka. Det är faktiskt väldigt intressant.

Idag slog det mig, på vägen hem på bussen, vad mysigt det är att veta att det sitter någon därhemma som väntar på en och vill att man ska komma hem, det är bäst.

2 kommentarer:

bea sa...

... och nu sitter jag här och väntar på dig igen!

Victoria sa...

naw, du är så söt:)