söndag 11 oktober 2009

21:12

jag skriver hygienrapport om bland annat herpes och vårtor med en till klassis. den ska vara klar på fredag, så i veckan kommer jag nog inte att vara speciellt tillgänglig för er, ifall ni just undrade. jag ska försöka att skriva så mycket som möjligt för att göra er glada, och mig glad:) men vi får helt enkelt se hur mycket som hinns med. nu tittar jag på någon engelsk version av Wallander samtidigt som jag knappar lite i word. det blir bra det, bea diskar. hon skulle ha åkt till sin syster theres på tisdag i helsingborg, men nu så hade therese så mycket skola att det blev lite tråkigt så nu kanske både jag och bea ska åka dit i helgen istället, mysigt värre. helsingborg verkar så fint, skulle verkligen vara jättemys. men jag återkommer mer om detta också senare i veckan om jag har tid.
puss.

Inga kommentarer: