lördag 17 oktober 2009

16:33

Ja den här veckan har jag varit dålig på att skriva blogg, det är dels för att jag inte har haft så mycket spännande att skriva med tanke på att jag mest har pluggat, ätit, sovit och så har det gått runt hela veckan. Idag är jag äntligen ledig från lite sånt och får göra bara mysiga saker.
Jag och Bea sov till halv tio, skönt. Åt frukost, duschade och tog bussen ner på stan. Nere på stan lämnade Bea tillbaka en bok på bibblan, vi gick till Myrorna och kollade lite på böcker och annat. Hittade bland annat ett fint soffbord som vi kanske hade velat ha. Men jaja, vi har ju som sagt ingen bil så det kan inte köpas något bort nu, tyvärr. Men fint vare. Jag hittade även fina koppar med fat till som jag hade velat köpa, fina att dricka kaffe i, fint med fat ibland faktiskt. Lite café- känsla hemma liksom. Nu sitter jag och funderar över att det börjar bli dags att köpa en vinterjacka för fröken Andersson, fröken Andersson fryser nämligen väldigt mycket om dagarna nu för tiden så det är dags. Antingen ska jag köpa mig en gammal hederlig jacka på stan eller så ska jag köpa en fin jacka jag har sett på internet. Vi får se, jag ska sova på saken någon vecka till och hoppas på att kanske hitta något i Helsingborg när vi åker dit på torsdag. Skönt att komma bort lite, mysigt. Ska även bli kul att få träffa Therese pojkvän Stoffe som alla pratar om men som jag aldrig någonsin har träffat. Höhö.
Nu är jag trött, ska lägga mig på sängen och läsa min bra bok.
Puss.