tisdag 13 oktober 2009

08:11

Idag gick jag upp halv sju iallafall även om jag egentligen hade sovmorgon. Jag åt frukost med Bea som började skolan nu vid åtta, eller ja kvart över. Viktigt med den akademiska kvarten ju! Höhö. Idag ska jag alltså vara hemma och plugga, skriva mycket på vår artikel om hygien, närmare bestämt om vårtor, herpes och svinkoppor. Det ni, kan ni något om det får ni gärna höra av er till mig, tack tack. Annars är det väl inte så mycket speciellt som händer, Bea och hennes klassis Fiffo kommer hit sen när de slutar vid tio, de ska också plugga på sin rapport. Så det blir rapport-pluggande för hela slanten hos Karlsson/Andersson mansion.
Nu ska jag börja kolla lite på internet efter några böcker som jag behöver till skolan, hoppas de inte är alltför dyra att köpa.
Puss.

Inga kommentarer: