måndag 2 november 2009

14:39

idag är jag så trött så trött. Var i skolan mellan klockan åtta och elva idag, gjorde en färdighetsträning om CVK och venportar, det var spännande:) Imorgon är det bara föreläsningar mellan klockan nio och fem på kvällen. Jag funderar på att gå hem klockan tre istället, elle kanske tidigare, eller kanske inte gå dit alls, om jag känner mig mer sjuk än nu. uschan i mig så tråkigt, men är man sjuk så är man. Bea är redan sjuk, mer än mig, hon är iallafal ledig idag, läser bara böcker hela tiden, ett tema i skolan typ.
Själv ska jag skriva lite mer om diabetes snart, vi ska läsa och skriva om det till basgruppen på torsdag nämligen, det är ganska så intressant men man blir ju lite trött på alla medicinska termer ibland måste jag ju medge. Höhö.
Ikväll blir det inget annat än slappkväll, läsa på plugget och bara mysa. Får vi se hur morgondagen blir, skulle vara skönt med en hemmadag faktiskt. Men vi får se.
Puss.

Inga kommentarer: