tisdag 17 november 2009

15:20

Det går framåt, klockan är nu 15:20 ganska så exakt och jag har hunnit äta lunch, dricka kaffe och där emellan hittat två artiklar om bulimi som jag kan använda mig av på seminariet imorgon, dammsugit lägenheten, diskat och nu ska jag läsa artiklarna. Ja juste och så har jag duschat också, nice.

Min fina skiva med Mariette Hansson, In this skin har kommit på posten idag, jag är överlycklig. Den är så bra, redan. Helt sjukt. Ni vet hon som är med i Idol, redan släppt en skiva innan hon var med, det kallar jag stil, och klass. Som om detta inte var nog var skivan sjukt snygg, jag skojar inte, verkligen, den var helt fin! Ska ta bilder så ni får se, men för tillfället är min kamera helt försvunnen, har typ gått upp i rök. Men jag återkommer med bilder så fort den dyker upp.

Det kom också två biobiljetter till mig och Bea på posten, nice:) så nu kan vi använda dessa när vi går på bio och ser Luftslottet som sprängdes. Snart är det dags, nämligen nästa fredag, och innan det, på torsdagen ska vi gå på Laleh i Norrköping, på Skandiateatern, jag och Bea, kuligt:)

ja Bea ja, hon är i Norpan länge som ni vet, det är tråkigt, jag har tråkigt utan henne. Men jag klarar mig rätt bra, mycket att göra idag, snart ska jag tvätta också, fyra börjar tvättiden. Helt okej så länge det inte är mörkt, lite läskigt. Vi får se hur det ska gå, som tur är är det inte så mycket tvätt. Huuuh!