måndag 2 november 2009

21:12

Nu har jag bestämt mig för att vara hemma imorgon. Jag behöver nog vila upp mig lite och jag känner att jag börjar bli lite mer sjuk nu. Lite segt men en dag hemma med sovmorgon är ju aldrig fel, hehe. Bea ska också vara hemma, då kan vi äta frukost tillsammans, plugga tillsammans och ha det mysigt. Det är bäst. Imorgon kväll ska vi äta svamprisotto, det har jag aldrig ätit förut, man ska ha svamp, lök, kryddor, ris såklart och riven ost! mumma!
I kväll har vi förövrigt ätit en utav våra favoriter: tomatsås, pasta och fetaost i en god blandning. Så ska man äta det med sked, det blir godast så.
Man tar bara en förpackning med passerade tomater, häller ner i en kastrull, värmer upp och kryddar med basilika, lite cayennepeppar, en aning salt, vitlök och kanske lite vitpeppar. Så kokar man pasta, lägger i en tallrik tillsammans med tomatsåsen och toppar med fetaost. Asgott, det ska ni prova. Billig middag men förhimla gott vill jag lova. Nu ska jag inte skriva mer idag, kanske imorgon. I natt kommer jag sova som en prinsessa, vill jag lova. Det var länge sedan jag var såhär trött.
Natti natti.

Inga kommentarer: