måndag 9 november 2009

13:41



Min Bea är fin, hon är så fin att hon lagade scones till mig igår morse, vi åt alltså en riktigt engelsk frukost, te och scones. Dock hade vi ingen ost hemma, det fick gå ändå. Det var så gott så:)
Idag har jag varit i skolan igen, äntligen på piggningsvägen från sjukan, höhö. Jag började åtta och gick efter en och en halv föreläsning, den första handlade om hedersrelaterat våld och den andra om typ sexuellt överförbara sjukdomar. Men det sista var som sagt så pass segt att jag gick i pausen vid elva. Jag kunde ta tjugo över elva bussen hem och alltså vara hemma vid kvart över tolv. Skönt:) bea var hemma när jag kom hem, men hon började skolan vid ett så hon är där nu. Skulle ha arbete med sin grupp och sedan föreläsning, så jag är hemma själv nu till fem typ. Nu dricker jag kaffe på maten, tittar på en Beck-film och ska snart börja plugga. Ledig imorgon förövrigt, skööönt.

Inga kommentarer: