torsdag 5 november 2009

10:48

jaha då var det dag nummer tre hemma som sjukling. Bea har snart varit sjuk i en hel vecka, jag börjar redan tröttna även om mitt inte började förrän i måndags. Igår gick dagen ändå ganska fort, efter idag är det äntligen fredag imorgon. Mysigt. Då blir det Idol och bara mys, det gillas. Imorgon måste jag till skolan också, vi har en redovisning på en rapport vi har skrivit, vi ska opponera på varandra och så, men jag slutar ändå klockan tolv så det blir hyfsat tidigt jag kommer hem ändå. Skönt. Nästa vecka går jag i skolan alla dagar utom fredag, för på torsdag eftermiddag åker jag till Nyköping, Bea åker dit redan på onsdag. Vi ska vara hundvakt åt Beas föräldrars hund Scilla när de är på Kryssning i Grekland, låter förövrigt riktigt roligt och avundsjuk är man ju såklart. Men vi ska vara där i Nyköping i några dagar och bara mysa med Scilla, gå promenader, fika på stan och en kväll blir det till att träffa Emma. Det blir mys:) Men nu ska jag inte sitta här mer, mina ögon är för trötta för det.
Puss.

Inga kommentarer: