torsdag 19 november 2009

13:56

Tekakorna står och jäser, snart ska de in i ugnen, mums! Om en timme kommer Bea hem och då ska brödet vara klart för att ätas, det ska även drickas champagne-te till, ännu mer mums! Just nu har jag alltså bakat tekakor och lyssnar på Eva Dahlgren, jag har alltså inte alls gjort speciellt mycket utav det jag EGENTLIGEN skulle göraidag. Jag har handlat så det är på check-listan, jag har varit uppe på vinden och gjort lite hälften av det jag skulle så det är hälften check. Jag har inte pluggat ett dugg, men det tycker jag inte gör så mycket, jag är ändå helt mysig idag. Känner mig nöjd, man måste faktiskt inte plugga jämt ju, någon dag helt ledigt får man ta. A, juste;)
Nu ska jag snart ställa in första plåten, lyssna mer på älskade Eva och kanske läsa en bra bok.
Puss.



jag är ingen annans barn
ingen annans fel och misstag

Inga kommentarer: