torsdag 19 november 2009

10:20

Jaha ni, idag är jag ledig. Skönt. Det är ju helt otroligt verkligen att jag har varit ledig hela tvåå dagar den här veckan, shit liksom! Det händer inte ofta på ssk-programmet. Men men, man ska ju verkligen inte klaga på det. Bea gick upp halv sju imorse, cyklade till skolan vid halv åtta, jag fortsatte att sova, gick istället upp vid halv tio och duschade och nu sitter jag här och har inte kommit längre. Kaffet är färdigbryggt och jag ska nog ta och dricka det nu, ta en smörgås och lite yoghurt till.
Idag står på programmet följande:
- gå upp på vinden med lite saker, leta efter andra saker att ta med ned
- handla lite inför helgen
-städa badrum (om jag tycker det är kul, haha)
- äta tortellini-lunch igen, suck...
- läsa om sexuellt överförbara sjukdomar och menstruationscykeln (en skoluppgift tills på måndag)

ja, så ser det alltså ut. Nu ska jag dricka kaffe, sen blir det inget mer kaffe förrän Bea kommer hem vid tre-snåret, har jag bestämt!
Puss.

1 kommentar:

bea sa...

boken "allt om mens" ska jag köpa till dig i julklappf