onsdag 18 november 2009

17:24

Ja nu ska den här bilden då visa vad jag åt igår kväll när jag var ensam hemma, men samtidigt bevisa att jag är värd godare mat idag. Det ni ser på bilden är, (som ni säkert redan ser) men ändå, tortillini med lite champinjoner, grädde och kryddor. Lagom gott va, höhö.
Ikväll ska jag och Bea lyxa till det lite, det får vi. Det blir köttfärssås, spagetti, vitlöksbröd, och nyss var vi på Pressbyrån och köpte Coca-Cola, vi brukar vara duktiga och inte dricka läsk i veckorna men idag blir det läsk så hoppar vi över den på fredag istället. Yepp, så får det bli. Det är ju trots allt lill-lördag.
Bea sover lite, jag är för pigg för det, om jag sover nu kommer jag inte kunna sova ikväll. Jag är sån jag, lite konstig. Men så är det.
Lyssnar för tillfället på Mariettes skiva igen nu, den är så skön, liksom avslappnande, lite lugn och skön. Helt perfekt verkligen. Ikväll ska jag se Bonde Söker Fru, så jävla kul. Roger äger allt och alla, höhö.
Imorgon stavas LEDIGT för hela vår klass på ssk-programmet T2, skööönt. Sovmorgon, inte göra något plugg på heeela dagen och bara pyssla med andra roliga saker. Ska bland annat gå upp på vinden och leta fram några roliga saker jag saknar.
Puss.

2 kommentarer:

bea sa...

bra skiva :) och gooood köttfärs!

Victoria sa...

haha siiken tur hörrö!