onsdag 25 november 2009

21:03

Jag fick underkänt på min tenta i medicinsk teknik, ENDAST på grund av att jag inte nämnt lagar exakt som man skulle göra. Känns väldigt bra måste jag säga, då vet jag att jag inte måste träna så mycket på något annat inför provet, det känns skönt. Riktigt skönt.
Idag har jag och Bea varit på stan, jag köpte en jacka- en röd anorak liksom, asfin! Annars köpte jag hårfärg (mest för att jag hade en rabatt-kupong på det på Åhlens) och på skivaffären hittade jag och Bea tre filmer för 99 kr. Vi köpte två Beck-filmer till vår samling och Bea hittade även en Clintan (Clint Eastwood) film till sin far, en bra julklapp liksom.
På tal om julklappar så ska jag ta en sväng på stan i Norrköping imorgon när jag väntar på Bea, ska kolla lite på lämpliga, möjliga julklappar som jag kan tänkas köpa till lite olika människor. Hehe. Men innan det blir det lunch på skolan, har nämligen lektioner mellan nio och tolv. Det blir alltså skola imorgon trots allt, jag som hoppades på att få vara ledig:( tråkigt. Men men, fredag är iallafall ledig och helig.
Det viktigaste är iallafall att imorgon kväll blir det Laleh för hela slanten på teatern i Norpan, jag och Bea kommer vara där, mysigt. Innan blir det middag på någon bra restaurang på stan. Bara ännu mer mysigt.
Men nu blir det mer tv, natti natti på er!

2 kommentarer:

emma sa...

vad tråkigt att du inte klarade det, men bättre att det var ngt litet du behövde ändra på för då blir det ju inte lika jobbigt! håller tummarna inför nästa försök :)

Victoria sa...

ja men sånt är livet:P höhö! det går nog bra nästa gång!