lördag 7 november 2009

22:04

Ikväll har jag och Bea tittat på Beck- pojken i glaskulan. Vi har numera nio filmer i vår hög i skåpet vid tv:n. Det kallar jag klass, hög Beck-klass. Men jag vill ju såklart köpa fler filmer, målet kanske är att ha alla? ja alltså varför inte.

En annan ny film vi har hemma är Gökboet, kan vara intressant, jag har ju inte sett denna kända film ännu. Ska bli ett nöje.

Förövrigt har jag inte så mycket på hjärtat idag, vi har ätit jättegod renskavsgryta ikväll med vitlök, svamp och kryddor i också, den blev verkligen jättegod. Och som grädde på moset blev det som sagt coca-cola och bacon-chips till filmen efteråt. Men lite kaffesugen måste man ju ändå få säga att man är, så här på kvällningen. Har inte druckit kaffe sedan frukosten imorse, det känns konstigt, JAG ÄR KAFFESUGEN!

Hej svej, hörs imorgon.

Inga kommentarer: