måndag 16 november 2009

14:56

Nu börjar det bli tråkigt att vara ensam hemma, man liksom kommer sig inte för att göra det man ska riktigt. Man liksom väntar på att den andra ska komma hem, så kommer man på att klockan är ju bara tre och det är iallafall två timmar kvar innan bea är hemma, två timmar och en kvart till och med. Imorgon har jag tenta mellan åtta och tio över tio, sen är jag ledig resten av dagen. jahapp, sen på kvällen ska bea vara på öppet hus i skolan hon har vfu mellan halv sex och halv nio, så hon kanske kommer hem typ vid tio. Då ska jag vara hemma ensam hela kvällen OCH dagen imorgon med, herregud jag kommer ju klättra på väggarna, men jag har kommit på en del "skojiga" saker ja kan ta mig för, kolla och se om ni blir sugna på att hjälpa till kan ni ju höra av er! :
-tvätta
-städa badrum
-dammsuga och damma lägenheten
-hitta artikel om bulimi till ett skönlitterärt seminarie och plugga in den

Ja det är väl vad jag ska ha för mig imorgon dag/kväll. Jiiihooo! har iallafall skola onsdag sen också så jag får lite socialt umgänge här känner jag, då ska vi ha seminarie på boken vi läst ( i mitt fall: "Simmar-Emma") och sedan göra en poster/affisch om vårt förbättringsarbete. Ledig torsdag sen igen, men då har jag iallafall träffat lite folk innan.
Ja ni ser hur tråkigt jag har, hur mycket onödiga saker jag skriver. Hej och hå!

Inga kommentarer: