fredag 6 november 2009

17:16

Bea duschar, måste ju göra sig fin till Idol ikväll förstår ni:) haha. Jag gör inte så mycket, håller just nu på att läsa en bok av Liza Marklund som jag köpte på adlibris till den enkla summan av 19 kronor. Den heter Nobels Testamente och är faktiskt väldigt spännande just nu, har läst ungfär hälften nu. Lite annat än kurslitteratur är ju kul att få läsa ibland.

Men ikväll är det som sagt dags för Idol, som ni vet hejar ju jag på Mariette Hansson, hon har förövrigt gjort en skiva redan innan Idol-svängen liksom, då kallade hon sig för MaryJet. Så idag har jag stolt skickat efter denna fina cd från CdOn, mycket trevlish!
Ikväll ska vi äta kycklingstrimlor i kryddig sås med couscous till, låter verkligen jättegott:) mums! men först blir det lite coca-cola och chilinötter, gott. Fredagar är bäst, och mysigast. Med min fin.

Inga kommentarer: