fredag 27 november 2009

09:57

Halli hallå everybody!
Jag har ju inte skrivit nu på ett tag, jag har nämligen varit i skolan, gått på stan i Norrköping i 4 timmar, sett Laleh med Bea på Skandia-teatern. Allt detta hände igår, i Norrköping. Det var verkligen jättebra och mysigt på Laleh, hon satt där på scenen med sin gitarr och ibland vid sitt piano, med tända ljus och spelade och sjöng. Det var verkligen jättebra, någonting som verkligen är värt att göra om. Det vill nog Bea också. Innan spelningen var vi och åt pizza på någon restaurang där på stan, asgott. Innan hade jag gått på stan i fyra timmar, slutade skolan klockan halv tolv och tyckte inte att det fanns någon anledning att åka hem för så liten stund innan Bea skulle komma vid fyra. Så jag var ganska trött på Norrköping City framåt kvällningen om man säger så, köpte iallafall ett par mörkblå byxor på H&M, jättefina.
Idag ska vi gå till posten och hämta ut ett underligt paket som vi undrar vad det innehåller, jättemysko. Men vi misstänker att det kan vara från Beas mamma, vi får helt enkelt se. Vi ska även gå upp till Graflunds och försöka fixa en ny tvättstuge-nyckel, ni vet den jag berättade om typ i somras som ligger någonstans i vår soffa och som vi bara måste inse att vi aldrig kommer att få tillbaka, haha. Ja men så kan det vara.
Nu ska jag fixa mitt hår, ni vet jag går ju inte ut utan att platta till mig.

Ikväll ska vi gå på premiären av sista filmen i Millenium-triologin, "Luftslottet som sprängdes"
bäst.
puss.

Inga kommentarer: