tisdag 24 november 2009

11:39

LEDIG IDAG:) ja, så sant. Det är Bea också, jag är ledig resten av veckan till och med. På torsdag ska Bea till skolan en stund innan vi åker till Norrköping för att gå på Laleh och äta middag på restaurang innan. Mysigt.
Idag blir det mest plugg innan jag och Bea ska gå till Ryd (vi går överallt för tillfället eftersom at beas cykel är på reparation efter att någon viss idiot stulit hennes cykelhjul när vi var borta) och hjälpa Emelie och Karolina med att bära en bokhylla och några fåtöljer till deras lägenhet. Efter detta blir det tacos-middag, mysigt värre.

Just nu håller jag på att leta artiklar om barns motorik, det är inte speciellt roligt, jag hatar alla dessa databaser och att alla artiklar ska vara på jobbigaste, mest komplicerade engelskan man kan tänka sig, segt. Men men, två stycket vettiga artiklar behöver jag, det kan väl inte vara speciellt svårt kan man ju tycka. Jag återkommer med resultat. Nu ska jag först rösta på min favorit i Aladdinasken. Mums.
puss.

Inga kommentarer: