söndag 22 november 2009

18:13

ja jag pluggar för tillfället, skriver om sexuellt överförbara sjukdomar, menstruationscykeln och utvecklingen i stort hos pojkar och flickor i tonåren, mm juste. det är min läxa till vår basgruppsträff i skolan imorgon. Kan ju bli kul. höhö. jag har skola mellan 8 och 17 imorgon, snacka om att jag kommer vara trött. det gäller alltså att ladda upp med matlåda, kaffe och smörgåsar i min väska tills imorgon. men jag ska inte klaga, jag är sedan ledig resten av veckan: tisdag, onsdag, torsdag och fredag. skönt. det är nästan bea också, iallafall alla dagar förutom torsdag. skönt. men nu ska vi snart äta korvgryta, jag och bea. gott, hon lagar mat och är duktig, det är mysigt. jag sitter här och skriver mitt plugg som sagt och tittar på titanic med halva ögat. hinner tyvärr inte se så mkt, men men. nu ska jag återvända till detta, så det blir klart någon gång i världen.
puss.

3 kommentarer:

emma sa...

haha är den min och simons korvgryta? :)

Victoria sa...

nej det är våran den där med kokosmjölk och röd curry, men för inte så länge sedan gjorde vi er korvgryta, jättesmaskig:)

emma sa...

aha :) vi ska nog äta "våran" någon dag tror jag :P