måndag 16 november 2009

10:41

Idag är jag ledig, sköönt. När jag vaknade upptäckte jag att bea ringt mig två gånger och smsat en gång, hon fick inte upp låset på min cykel. och jag som inte hade något ljud på telefonen hörde inte, stackars min fin. Men det hade iallafall löst sig till sist. Bea har vfu i norpan den här veckan, den veckan då jag är lite ledig liksom. Typiskt. Men jag har tenta imorgon så det blir ju spännande, kommer vara apnervös! usch! men men det ska väl gå bra. Till frukost blev det kaffe i glas och några tuggor yoghurt med musli, jag var inte så hungrig idag. Ska äta tomatsås, pasta och fetaost till lunch, det blir gott. Ikväll ska vi äta pastao och kräftstjärtar blandat med creme fraiche, det är så gott. Vi skulle egentligen äta det imorgon kväll men då ska bea på öppet hus i Norpan på skolan hon har vfu i så jag är själv, då kan jag äta tortellini då istället som jag hade tänkt äta idag. Det går ju bra det med:) Men nu ska jag platta håret och sminka mig lite, gå till Willys och handla några saker och sedan plugga, ska även hinna med en tripp till vinden tänkte jag. Skojsigt.
Jag Will keep you updated om ni just undrade.
Puss.

Inga kommentarer: