måndag 30 november 2009

13:49

Ja idag var vi uppe tidigt, tio i sex ringde klockan. upp och tvätta kläder och lakan och hela baletten. vi gick och la oss igen, sov en timme, gick till tvättstugan och satte igång två nya maskiner och sov en timme till. vid åtta ringde klockan för en tredje gång och vi gick till tvättis igen och bytte maskiner och la in grejer i tumlaren. men nu gick vi inte och la oss igen, jag somnade iochförsig en stund till, typ. sen åt vi frukost och gjorde oss iordning, vid halv elva typ gick vi till tornby, rusta och ica maxi blev det. vi var hemma igen vid tolv, då blev det kaffe och saffransbulle, som jag bakade igår (bilder kommer snart). Nu pluggar jag lite lagar, tråkigt som f-n men det är bara att bita ihop. har även försökt ringa min vfu-plats idag men det är ingen som behagar svara där på mina samtal, men det ska nog lösa sig.
Imorgon och onsdag blir det två fältstudiedagar på en förskola i Motala. Spännande. hehe. Ligger typ på vischan också tydligen så vi får se om vi hittar dit. Men nu är jag lunch-hungrig.
pusss.

2 kommentarer:

bea sa...

aldrig mer tvätta kl 6!

emma sa...

vadå för lagar? :)