tisdag 1 december 2009

16:16

Idag ringde klockan redan kvart över fem, jag gick upp. Trött som jag var. Usch. Åkte till Motala med sju-bussen för att ha lite fältstudier på en förskola där idag och imorgon. Jag och en till från min klass, Aida var där idag. Jag var på gul avdelning och hon var på röd, eller om det var tvärtom:S haha, jag är lite lost.Det var iallafall väldigt mysiga barn att leka med som var snälla och goa, vi var även ute och lekte lite på förmiddagen, kallt men mysigt.
Jag är väääldigt trött nu, usch. kommer somna gott inatt.
Ikväll ska jag och Bea på Nh med Karolina, Emelie, Fiffo, Kajsa och Angelika och se Hajen. Ska bli spännande att se om jag gillart, eller hur det blir. Om jag inte gör det kommer jag känna mig helt lost, helt utanför och helt mobbad, alla andra avgudar typ henne nämligen. Haha. Men men, det blir mys, om jag inte somna, höhöh.
Nu orkar jag inte skriva mer. Hej svej!

Inga kommentarer: