torsdag 3 december 2009

20:56

Nu vet jag hur det blir imorgon, eller både ja och nej. Jag kanske kan få göra tentan i medicinsk teknik men bara om det är så att någon inte dyker upp. Det var nämligen fullt den tiden egentligen, känns inte riktigt som mitt fel. Men ja, vad gör man. Det tråkiga är ju att jag måste vara borta en dag från min vfu om jag ska skriva tentan måndagen den 14.e december, dåååligt. Jag blir suur.
Jag ska nog iallafall åka dit och chansa, förhoppningsvis får jag skriva och då slipper jag missa vfu.
Annars är det ju som sagt fredag imorgon, skönt. Jag och Bea ska laga god kycklinggryta med kikärter, alltid lika god. Till det blir det couscous och så lite Idol-tävling på det, myspys. Blir nog även lite paket inslagning och annat som gör att det blir ännu mer fredagsmys.

Ikväll har bea lagat pannkakor med kokosmjölk istället för med vanlig mjölk. Gott. Min fin är riktigt duktig på panncakes, mums och tack:) Nu tittar jag på Vad blir det för mat med Per Morberg. Roligt, jag gillar verkligen matlagningsprogram nu för tiden. Nu för tiden ska jag även stänga av denna makkapäääär.
Puss.

2 kommentarer:

bea sa...

pankisar är gooouuuutt

emma sa...

blir det inte en jätte tjock smet med kokosmjölk?