tisdag 15 december 2009

15:58


Ibland kommer mästerfotografen i mig fram sörrni;) alltså jag är bara ovanligt nöjd med denna bild, kalla det skryt om ni vill. men ibland är jag faktiskt riktigt bra. tyckte helt enkelt att den blev riktigt cool. jag tog alltså nyss en fika här för mig själv i mörkret, alltså jag har ju lampan tänd och allt i lägenheten men det är kolsvart ute. bea kommer snart hem, hon har vfu i norrköping tre dagar den här veckan:) när hon kommer hem ska vi äta ganska snart för ikväll bär det av till ryd för att titta på lägenheten vi ska flytta till. jag var nämligen på graflunds nu på eftermiddagen och hämtade nycklarna. han som bodde där innan är så snäll och låter oss få nycklarna tidigare eftersom att han redan har flyttat till stockholm, den stora hufvudstaden. det ni! så nu ska vi flytta så fort det går, skönt. då blire inflyttningsfest/födelsedagsfest för både mig och bea blir det allt, det ni, igen. nu ska jag göra lite annat nödvändigt men njut av min fina bild. och hoppas ni blir lite sugna på bullar.
och juste, inte att förglömma. kaffekoppen på bilden fick bea av mig när hon fyllde år, plus en till fast röd, det är mumin och min fin tyckte de var fina, då ska hon ha dem. för hon är fin.

puss.

3 kommentarer:

emma sa...

har du bakat det där bullarna? :)

Victoria sa...

japp det har jag, ingen jul utan saffransbullar. dock bara vanliga bullar med saffran i, inga lussebullar. men ändå, de är goooda:)

bea sa...

du är söt