onsdag 23 december 2009

18:13

det var länge sedan jag bloggade, fy på mig!
Imorgon är det iallafall julafton, idag klockan tjugo över nio tog jag och Bea tåget till Nyköping. Vi kaffade och bullade med hennes föräldrar och tog sedan en sväng till banken för att öppna ett gemensamt konto för att betala räkningar osv, det kallar jag vuxenpoäng för mig och min fin<3
Efter detta tittade vi lite på tv (fast på datorn) och sedan blev det lite lunch med laxpudding med beas föräldrar innan mamma och Carl-Arne kom och hämtade mig. Vi åkte då hit till Oxelösund. På eftermiddagen har vi ätit köttgryta med ris, fikat med mammas hembakade kakor och dukat bordet inför morgondagens julmiddag. Jag har även lagt mina julklappar under granen och gått några varv för att försöka se om det finns någon klapp till mig:) hittade dock ingen:( haha de ligger väl längst ned kan jag tänka mig.
Det enda dåliga i år är väl att jag inte har fått vara med och klä granen, det var redan klart upptäckte jag till min besvikelse.:( hm, det var lite minuspoäng till min kära mor faktiskt. men men, så kan det gå.
Imorgon är det iallafall julafton som sagt, den ska jag fira med mamma, Carl-Arne, hans barn och resepektive plus några föräldrar till min plastsyrras man. Ja det kanske var lite krångligt, men jag tror ni förstår. Lade ni ändå märke till något konstigt? jo, jag ska fira julafton utan min fin :( hon är i stan med sina föräldrar och vi kommer inte ses förrän på juldagen:( det känns tråkigt, faktiskt. men vi klarar väl oss, men jag har lite ont i magen, jag saknar min fin mycket ikväll<3

Nu ska jag göra något annat, kanske se lite på tv. Det finns dock varken trean eller femman här så det får väl bli att se uppesittarkväll eller något annat spexigt, haha.

Återkommer med ytterligare en julrapport.
Puss.

2 kommentarer:

bea sa...

Om jag hade tänkt på att du inte har trean och femman nu hadae jag köpt en bingolott till dig, så hade du kunnat vara aktiv i uppesittarkvällen. :) jag saknar dig!

Victoria sa...

naw, vad söt du är! jag saknar dig också, massor massor massor! puss puss puss!<3