onsdag 23 december 2009

20:28

Jag är uttråkad, därför kommer jag nog att skriva ganska mycket här i helgen kan jag ju tänka mig. Höhö! vi har nyss ätit skinkmacka, det var riktigt gott, men jag ska allt ha mig en till imorgonbitti till frukosten! det är ett som är säkert! Sen är jag även sugen på ägg till frukosten. Ni ser, jag sitter liksom redan nu och filosoferar över vad jag ska äta till frukost, så pass uttråkad var jag ja, jag kanske ska ta mig en skumtomte, då blir jag nog lite mer road! Jag undrar även om jag kommer få någon julklapp imorgon bitti redan, det brukar mamma vilja ge mig, hoppas hoppas!
Nu blir det kanske något tv-tittande eller så, om det finns något bra eller om mamma och hennes husband ska blockera tv:n hela kvällen, lite kan de ju allt ställa upp när jag äntligen är här kan man ju tycka. Men men, innan jag sover ska jag iallafall ringa min fin, jag vill vill vill ha en puss nu, åtminstone två. Så kan jag inte få någon alls, typiskt.

Enjoy.

Inga kommentarer: