söndag 15 november 2009

17:29

Hemma i Linkan igen. Igår kväll åt jag och Bea supergoda marinerade biffar med pommes och kall sås. Mm så iott. Vid nio-tiden kom hennes föräldrar hem från sin resa, vi satt och pratade en stund så de fick berätta lite om vad de varit med om, det var roligt. Vid tio såg jag och Bea en Beck-film på tv, sen var vi så trötta och gick och la oss. Vaknade inte förrän halv tio imorse, men det var skönt att sova ut. Vi åt frukost och gjorde oss iordning, vi fick också en present av Beas mamma och pappa från deras resa, varsin body lotion, riktigt exklusiva ones, tack så mycket:) Sedan skjutsade Beas pappa oss till Öb innan vi skulle åka tåget hem till Linkan. Vi köpte på oss lite schampoo, balsam och annat smått och gott sådär. Vid ett-tiden var vi hemma i linkan igen, åkte hem och åt lite lunch. Köttbullsmacka i tortilla och te blev det, haha. Roligt va?
Ja, sen hände ju det idiotiska, eller ja det hade redan hänt men det var nu vi upptäckte det, vi skulle precis cykla till Maxi och veckohandla (vi gör det varje vecka, så duktiga och ekonomiska är vi) vi gick ut i cykelrummet och fick till vår fasa se att någon stulit framhjulet på Beas cykel, ja jävla idioter det finns här i vår värld alltså, ursäkta mig. så nu får bea låna min cykel imorgon till skolan, jag tycker det är så onödigt med folk som snor andras saker. Idiotas! jag blir arg..
Vi gick gå till maxi och handla idag alltså, gick hem igen, packade upp, fotade den stackars hjullösa cykeln och sedan tog vi en kaffe med brownie på det. Hej och hå. Nu ska jag läsa lite plugg.

Inga kommentarer: