tisdag 17 november 2009

11:37

Hejsan svejsan alla glada:)
Nu har jag kommit hem äntligen, gjorde tentan klockan åtta till tio idag, vi snackade lite om tentan och så efteråt innan jag gick ner till tågis och tog pendeln hem hit till Linkan. Så när jag kom med bussen här i Skäggetorp kom det två ambulanser på gångvägen, en brandbil eller två syntes inne bland bostäderna och tre piketbilar (alltså polisen) kom också åkandes när jag gick av bussen. Hm, konstigt tänkte jag, satte igång datorn när jag kom hem och såg att det var en "befarad brand i lägenhet i Skäggetorp" man trodde tydligen att det brunnit i ett kök, så när hela ligan med alla möjliga sorters räddningstjänst så visade det sig tydligen att det bara brunnit i en kastrull. Jaja, så det kan gå.

Tentan gick nog iallafall rätt så bra tror jag, hoppas verkligen på det:) så nu får ni hålla tummarna för mig!
Imorgon har jag också skola, seminarium på en skönlitterär bok, jag har ju som jag sagt läst Emma Igelströms bok: Simmar-Emma, min kamp mot bulimin. Så nu idag ska jag försöka hitta någon bra artikel om detta på internet som jag kan använda imorgon, jag ska även skriva två frågeställningar till detta, återstår att se vad jag kommer på. Som tur är har jag två tidigare skolarbeten om ätstörningar i mitt dator-bagage så lite inspiration ska jag nog kunna få. Men nu skriker min mage efter mat så jag ska göra lite och äta innan jag sätter igång med plugget. Bea är ju som sagt i skolan ända till typ halv nio ikväll så jag är ensam looong time. Tvätta blir det också klockan fyra till tio, wish me en rooolig kväll.
Puss

Inga kommentarer: