onsdag 27 juni 2012

09:01

Idag åt jag något till frukost som jag verkligen vill tipsa er att äta! Knäckesmörgås med lite smör och avokado i bitar med salt och peppar på, bara lite grann salt och peppar alltså:) var sedan inne på Josefin Knaves blogg: josefinknave.se, (förövrigt en väldigt mysig och rolig blogg) och då hade hon också ätit hård smörgås med mosad avokado och salt och peppar på, möms!
Nu ska jag snart laga lite quinoa, ska ha det och sedan ta fram några fetaostbiffar från frysen till middag på jobbet ikväll. Ja, jag ska ju jobba ikväll, torsdag och fredag dag. Imorgon efter jobbet ska jag försöka hinna med att gå ner på Åhlens och köpa den där beige väskan jag lade ut igår på bild, ni vet den från Wera:) Jag har bestämt att jag vill ha den nu till helgen när vi ska åka på minisemester till Katrineholm, jag och älskling med pappa och hans fru Gunnel. Vi ska på kusin/släktträff med pappas släkt. Min faster och farbror bor i Katrineholm och det blir på deras landställe vi ska vara, sova över och allt:) Kanske får träffa massor av släkt jag aldrig träffat förut, spännande;)
Iallafall, då måste jag ju ha en snygg väska att dra runt på:)

Inga kommentarer: