onsdag 27 juni 2012

10:03

Älskling sover fortfarande, vill inte väcka henne. Det är väl skönt att hon kan få sova så länge hon vill, istället för att tvinga sig upp, som jag gör varje morgon när jag jobbar kväll, jag vill inte att dagen ska gå så fort så jag går upp tidigt för att få en lugn och skön och lååång förmiddag av ledighet:)

Har precis lagat quinoan jag skrev om förut, så nu har jag middag ikväll och lunch imorgon på jobbet. Vädret tyder inte på regn, inte just nu iallafall så det verkar som om jag kan cykla till jobbet, lånar älsklings cykel nu medan jag väntar på att få en ny cykel. Det tar bara en kvart att komma hem på kvällen, istället för typ 45 min, en väldig skillnad.

Ser just nu Desperate Housewifes på 5:an, typ någon slags repris tydligen. Jag funderar på att börja serien från början, jag har inte gjort det (som alla andra) så det känns som om det kanske är dags för det:)

Inga kommentarer: