torsdag 14 juni 2012

15:24

Min lediga torsdag:) Då får jag så mycket bra idéer. Som idag när jag kom på vår goda middag vi ska äta: först blire lite bruschetta som förrätt typ:) Sen blir det marinerad kyckling med melon- och fetaostsallad till varmrätt, mums ju! Lite olika plock liksom, det är gott tycker jag:) Sen hade det ju varit perfekt med lite jordgubbar till dessert, men det blev aldrig att vi köpte, ångrar det nu! Jaja!

Det blir lite festlig mat idag för imorgon jobbar jag på kvällen och sen hela helgen. Nästa helg också, fast bara kort, lördag kväll och söndag dag. Sen helgen efter det blire släktträff i Katrineholm med pappas släkt. Jag och älskling far dit och träffar massa släktingar till mig, har säkert aldrig träffat ens hälften av dem;) Haha!

Idag har vi bara tagit det lugnt, varit och handlat lite och sen varit hemma och haft det lugnt och skönt. Ikväll blir det filmmys och vila, skönt. Fast jag ska se en film och älskling en annan. Vi har inte alltid samma smak när det kommer till film tyvärr...

Inga kommentarer: