fredag 15 juni 2012

13:00

Jag är hemma från jobbet idag, och imorgon. Det är nämligen så att min mage för tillfället lever sitt egna lilla liv, inte bra det. Den är inte frisk och kry, vet inte vad det beror på. Ringde iallafall min chef på jobbet och hon förstod, skönt. Kändes däremot inte alls kul att ringa kollegorna på jobbet och meddela klockan 12 en fredag eftermiddag att jag inte kommer under kvällen, man vet ju hur svårt det är att få in personal, men men. Så kan det vara ibland, ingenting att rå för.

Nu ska jag iallafall vara hemma idag och ta det lugnt. Se fotbollen ikväll med älskling och vila i soffan, det blir nog bra det.  Känns tyvärr svårt att se att Sverige skulle ta hem segern mot England, men hoppas går ju alltid. Det ska jag göra, hålla mina båda tummar hårt!

Köpte ju förresten för ett tag sedan några sommarklänningar på stan, har inte lagt ut bilderna än men jag ska göra det snart, så ni får se, de är sååå fina!
Kanske kommer uppdatera här i bloggen lite bättre nu i framtiden, känns som om jag har kommit i ordning på jobbet, kan slappna av lite mer och har mer tid att göra roliga saker på fritiden, det känns härligt! Har verkligen varit dålig på både bloggande, träning, sömn och så vidare, sedan jag började jobba. Nu ser jag fram emot: semester vecka 30 och 31, jiiipppiiiiii!!!!

Inga kommentarer: