tisdag 26 juni 2012

18:26








Ja nu ska ni få se lite vad jag har shoppat de senaste två månaderna:) Glasögon från Rayban som ni ser det blå fodralet och de nya glasögona på, jag behöver dem när jag läser och sitter vid dator och tv:) Klänningarna: den svarta med spets från Vero Moda faktiskt, den vita från märket Mango (också lite spets/blommigt tyg) som de har på MQ, den mönstrade klänningen, lite silkig, från Lindex. Alla dessa klänningar köpte jag förra månaden, inför sommaren. Så nu har jag klänningar till i sommar! Skorna, som är från Vagabond, jag bara älskar skor därifrån, köpte jag idag, precis som det bruna skärpet som jag hittade på Lindex. Skärpet ska jag ha i midjan till mina nya klänningar, och varva med ett svart skärp jag har redan:) Och så den ljusblå skjortan från Boomerang, som jag köpte förra veckan, på rean:) Skorna och skärpet var också på rea plus att klänningarna inte var speciellt dyra. Känns inte som om det är någon idé att köpa dyra sommarkläder, jag har dem ju en så liten period:) Med andra ord har jag inte lagt ut så mycket pengar som det kanske kan verka när man ser alla de här bilderna:) Rea är bra skit! Däremot var ju inte glasögonen precis billiga, men dem ska jag ju ha länge.

2 kommentarer:

bea sa...

fiiina grejer!

Victoria sa...

Mm, puss älskling!