lördag 16 juni 2012

11:42

God förmiddag alla glada:)
Jag är ju som sagt hemma från jobbet idag med, vilar upp mig så jag orkar med imorgon, trots min konstiga mage. Ska idag köpa hem laktosfri mjölk och laktosfri yoghurt och se vilken skillnad det kan tänkas göra, hoppas också på att magen blir mindre rörig då...Idag är den inte helt okej, tyvärr...

Har nu under förmiddagen duschat och gjort mig iordning, läst DN och ätit frukost samtidigt som jag slog en blink på Nyhetsmorgon lördag med Jesper, han är bra, mysig liksom. Lördagen blir fulländad med lite nyhetsmorgonmys. Nu till elva tog jag en kaffe samtidigt som älskling (som gick upp halv elva) åt frukost. Jag har också kikat in på smycken på tradera, hittat två ringar som jag vill köpa där. I nytt fint skick är dem, den ena med rosa pärlor/stenar från Pilgrim och den andra med olikfärgade stenar/pärlor som är från märket Arium, har aldrig hört det förut men fina saker hade de iallafall. Har nu lagt lite bud så får vi se hur auktionerna går under dagen:) Nu ska vi snart gå till hemköp och köpa lite lunch, vi ska bara försöka komma på något gott och nyttigt först, mums!

Inga kommentarer: