torsdag 28 juni 2012

21:14

Ni kan inte förstå vad som hände mig idag!!!
Nu tror ni att det är något helt sensationellt, kanske inte egentligen men någonting som jag blev väldigt glad och överraskad över:) Jag åkte idag efter jobbet ner till stan för att köpa strumpbyxor till helgens släktträff (ljusa, ifall det blir kallt) så jag kan ha till klänningarna. Tänkte även köpa den där väskan som ni vet jag lade ut på bloggen i förrgår, den beige från Wera, som finns på Åhlens. Gick då iallafall till Åhlens idag på stan, och går fram och tittar på väskan, går till kassan och ska betala de 995 kr som väskan kostar. När damen i kassan tagit bort larm och lagt väskan i en påse säger hon:
- Ja då blir det 449 kr då, jag bara :
-Jaha. och hon sa:
- Det var ju ett fynd! och då utbrister jag;
- Ja jag trodde ju den kostade 995 kr,
- Ja men nu har vi sänkt priset på den!
Wiihooo! Jag blev överlycklig, jag kunde nu alltså spara 500 kr då väskan bara kostade så istället för tusen spänn! Lovely!

Väskan var verkligen jättefin sen när jag kom hem och packade upp den, ska bli så kul att få inviga den i helgen till släktkalaset, då måste man ju vara lite tjusig!

Inga kommentarer: