lördag 16 juni 2012

18:38

Har just sett fotboll, bra fotboll, damfotboll med andra ord:)
Sverige förlorade dock mot USA, men det var ju en landskamp så det hade inte lika stor betydelse:) Men snart är det OS, då ska det svenska damlandslaget visa vad de går för!
Det var lite oväntat att jag skulle se fotboll idag faktiskt, men Caroline Seger hade som tur va twittrat om matchen någon timme innan så jag kunde hitta upp tv4 sport på vår tv och se den! Plus att det är en match på onsdag kväll också, även det en landskamp, mellan Sverige och Japan, den ska jag också se!

Just nu gör jag köttfärssås och spaghetti, vi ska äta det till middag ikväll. Är riktigt sugen nu faktiskt, Dricker lite vin också samtidigt och kollar tradera. Har bjudit på två olika ringar, en från Pilgrim och en från Arium, plus filmen The Queen med Helen Mirren i huvudrollen. Filmen är slut på alla nätbutiker och jag har inte hittat den på stan så jag känner nu att min chans är på tradera.
Ringarna hoppas jag ändå på mest, de är så fina.
Men nu ska pastan fixas, sen är det middag:)

Inga kommentarer: