torsdag 25 april 2013

C/o Hannah och Amanda

Jag kan inte tro att det är sant! I söndags köpte jag mitt första nummer av tidningen C/o Hannah och Amanda. Det var verkligen en rolig tidning, lite av varje, inte bara mode, inte bara träning, inte bara shopping och kärleksdilemman, utan liksom lite av varje. Och jag tänkte att det verkligen skulle vara en jätterolig tidning som kommer ner i brevlådan en gång i månaden. Och så får jag igår se ett blogginlägg om att tidningen ska läggas ned, och jag som bara hann köpa ett enda nummer...så synd. Hannah skrev på sin blogg att det bland annat handlar om att inte tillräckligt många läser tidningen. Sååå synd! Big big mistake av alla där ute. Och jag känner mig så ledsen över det. Var iallafall tvungen att tillägna detta ett eget inlägg i bloggen, det är det värt. Hoppas att de någon gång i framtiden kan starta en ny tidning igen, som jag kan läsa.

Inga kommentarer: