onsdag 24 april 2013

Inspirationen flödar

Ikväll hade jag verkligen velat bo i Stockholm. Tänkt vad mycket roligt som händer där, en vanlig vardagskväll..som då i kväll till exempel. Inspirationskväll med Hannah och Amanda, en helkväll där de spelar in sin fredagspod, live från scenen, mingel i pausen samt en goodiebag som delas ut till alla. Hade varit något för mig, verkligen. Har på bara någon vecka lyssnat på flera, eller faktiskt väldigt många utav deras fredagspoddar, och måste säga att de är sååå härliga och ärliga människor, Hannah och Amanda. De säger allt det där som man själv tänker, men tänker att ingen annan tänker eller känner. De pratar inte bara om hur glatt och roligt livet är, givetvis mycket om det också, men lika mycket om det som är svårt, pinsamt, ångestfyllt och sorgligt i livet. Så ja, jag hade verkligen velat gå och se dem på deras inspirationskväll idag, men så som sagt så bor jag ju 20 mil bort från Stockholm (i skrivande stund), kanske inte om några månader då jag hoppas befinna mig i huvudstaden, men ändå. Och då kan jag gå på alla de där roliga sakerna, mitt i veckan, i Stockholm, och ändå kunna jobba dagen efter eller så. Här i lilla Linkan händer det inte mycket av värde, tyvärr. Men iallafall, till alla er som nu gick på den där härliga inspirationskvällen ikväll, hoppas att ni hade en kanonkväll iallafall. Det kan ju inte bara bli misslyckat!

Inga kommentarer: