tisdag 14 maj 2013

Ally McBeal





Japp, nu är jag och älskling helt inne i serien Ally McBeal. Jag gillar att det är allvarligt samtidigt som Ally är sådär spretig och lite halvt galen. Det är en lagom lättsam serie. Jag och älskling har snart sett hela säsong 1 på typ 3 dagar, det blir ju lätt så när det inte finns någonting vettigt att se på tv, tyvärr. Så nu har jag startat min netflix prenumeration, så att vi kan se Ally säsong 2-5 där. Kul blire! Ett tips till er  är att ingå i Netflix och börja se Ally, ni kommer inte bli besvikna, ni kommer skratta:)
Men ikväll blir det inte mycket till Ally, när jag jobbar, men iallafall, jag har någonting att se fram emot när jag imorgon kväll är ledig igen.
En annan konstig grej som händer mig den här veckan är att jag har hemtenta på grund av en så kallad bronsutbildning på jobbet, kan bli spännande. Jobb-Victoria ska lite kort, för en vecka sådär, återigen bli plugg-victoria, eller universitets-victoria, wish me luck! Kommer kanske dö...

Inga kommentarer: