måndag 13 maj 2013

Förbedelse inför solsemestern





I helgen har vi varit både på stan och i Tornby. Vi gick en lång och härlig promenad till Tornby igår i det fina vädret:)
På stan i lördags åt vi också lunch på Matkällarens saluhall. Jag tog lasagne med pesto och älskling tog wrap med valfria tillbehör, så avslutade vid med varsin kopp kaffe, mysigt.
Jag handlade lite, både på stan och i Tornby. På stan blev det två fina klänningar på Indiska, som jag främst ska ha med på vår Greklandsresa, enkla sköna klänningar att bara dra på och ha på stranden eller vid en liten lunch, kul! Och till stranden behöver jag ju också en väska, att ha badlakan osv i. Det fick bli en stråväska på Åhlens i fin glad färg. Jag känner främst att jag ville ha en ny billig väska att ha på stranden då jag inte vill ta med någon annan utav mina väskor jag har här hemma på stranden, skinn och varmt och lite ofräscht med sand överallt.
På stadium igår hittade jag också en bikini jag ville ha som jag shoppade loss. Fin glad färg på den också, så nu kan man säga att jag är helt klar inför semesterresan.
Linnet ni ser i bild är ett träningslinne, som jag köpte plus en ny sportbh på Stadium outlet, bra märken till bra priser.

Inga kommentarer: